LCHF - Tjockisdieten

Alla tjockisar jublar när de hör hur fantastisk LCHF är. Alla exalterade tjockisar ropar i kör "Man får äta allt som är gott, och gärna så fett som möjligt!" många har även sagt "Den här dieten är perfekt för mig, för man måste inte äta frukost" (Frukost, det målet som sätter igång förbränningen i din kropp alltså).

Alla tjockisar säger även "Jag har provat allt, men inget funkar utom LCHF". TROTS det så tycks ingen av tjockisarna någonsin bli smala.. alltså normalviktiga. Inte ens i närheten. Sorry, men jag tror att jag bara vet en som blivit smal av LCHF och hon var redan smal innan.

LCHF är den typiska dieten för lättlurade tjockisar älskar att lura andra och sig själva så de slipper ta tag i problemet på riktigt.

Det krävs inte särskillt mycket förnuft och intelligens för att förstå att "Ska du bli smal så måste du ändra din kost OCH du måste träna." OCH tyvärr så är det mest troligt något som du kommer vara tvungen att hålla på med i resten av ditt liv, så det är bara att vänja sig med att röra på fläsket. Du kommer inte undan!

Alla kan inte bli feta, men om du en gång varit fet så kan du absolut bli det igen om du ens lyckas gå ner.


Kommentarer
Postat av: Emma Kaagaard Kristensen

SÅÅÅÅÅ SANT!!!

Jag är fet men till och med JAG inser att ända sättet att gå ner i vikt och HÅLLA vikten är att äta RÄTT och träna... det finns inga genvägar!!!

LCHF, atkins, GI och alla andra "fusk" metoder är bullshit!



2011-01-05 @ 23:32:30
URL: http://emmakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: BitterFittan

Ja, jag tror att det är många som vill försköna bantingen och göra det lätt för sig. Men till slut förstår man att man måste ge för att få

2011-01-07 @ 21:25:05
URL: http://bitterfittansgrubblerier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0