To cool for school = looser

Människor som anser sig själva vara coola är ofta motsatsen. De flesta av dem jag känner som anser sig själva vara coola och väligt gärna VILL vara coola lägger fokus på helt fel saker, i mina ögon. De anser sig själva vara "cool-förälder" i sin status på Familjeliv och är väl det målet de har.

Tyvärr så är alla dessa "coola" människor inget annat än loosers. "To cool for scool" är inte så jätte coolt i längden. Dessa coola människor brukar även vara för coola för att träna och svettas, och även anser de ofta att det är otroligt coolt att röka och dricka alkohol så ofta som de kan. Det är ju som lite coolt att inte vara så noga, att kunna slarva och inte bry sig.

Vad blir resultatet? Jo, alla "coola" människor där ute, alltså alla "Låtsas-coola-människor", är slitna och luktar illa av all rökning och festande, de är även feta och har dålig kondis, bli lätt sjuka eller har ont och är lågutbildade. INTE så jävla coolt i mina ögon.

I mina ögon är det något coolare att ha ett schysst arbete, vara stark och ha bra kondition, Givetvis att vara fräsch, lukta gott och vara frisk. Så alla "to cool for school"-människor, inse att ni bara gör er själva till loosers!

White trash. Rökande tjockisar i leggings och foppatofflor. Lågutbildade och klagande. Nä. Inte coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0