Falska slynor

Jag är förbannad och besviken på människor som bara tänker på sig själva och knullar med sina vänners ex och även knullar med killar som deras kompisar är kär i och som sen dessutom håller tyst om det och låtsas som att det regnar.

Snacka om att bedra sina polare. Vem fan tror ni att ni är? Hur kan man göra så?
Falska jävla slynor som gör så.

Det minsta man kan göra är att hålla ryggen rak och vara uppriktig mot den man kallar för vän. För är man vän så  går man inte bakom ryggen.

Att människorna sen ens kan se sin kompis i ögonen är ju för fan helt jävla omänskligt!

Jag har bland annat en vän som har gjort så mot en annan av hennes vänner och hon vill att det förblir en hemlis mellan hon och killen, men jag hann få reda på det. Och hur ska jag veta att hon inte gör så mot mig också?
Är man inte rakryggad så är man väl inte det mot någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0