Usla stor-bloggar

Åh shit pommes frites! jag blir så jävla trött på människor som skriver blogg. Framför allt alla dessa människor som har hyfsat stora bloggar. Det är som att de får storhetsvansinne och tror att hela världen kretsar runt dem. De flesta av dem skriver dessutom femhundraelva inlägg perr dag. Och de dagarna som de tar sig an något lite mer och inte hinner skriva femhundraelva inlägg, utan kanske bara hunnit med 5 korta inlägg då klockan är 12.00, så måste de be om ursäkt för att de gjort så lite inlägg och lovar sina fans att "Ikväll/Imorgon då ska jag ge er ett riktigt monsterinlägg/video så att inte världen går under".

Och jag ba "Eh, vem fan bryr sig om hur många inlägg du skriver, Skriver du ändå inget intressant så läser jag ändå inte skiten (och oftast i min mening så skriver dessa stora bloggar mestadels blaj.. Intetsägande dravvel om vad de har på sig, hur de har sminkat sig eller... Bara intetsägande på något annat sätt! typ "Nu ska jag iväg och fika med Natta")."

Men sen ser man kommentarsfältet där 70 desperata personer kommenterat "Ingen fara, vi finns här för dig alltid, lycka till gummz! JAAA, Va roligt Då ska jag sitta oavbrutet vid datorn så  jag inte missar Releasen av min idols vardagliga tankar a´la "Idag har jag varit på HM och köpt en super söt top som jag tog på mig nu *bild med plutläpp*"

Åh.. Jag blir så trött. Och sen när blev människor så förskonade från hjärnceller så de följer skiten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0