Finnar

Jag kollar på tv och ser en reklam för Pro aktiv (tror jag det hette), som ska värka mot finnar.

Det kan inte gå mig mer på nerverna, när de säger i reklamen "PRO aktiv går ner i porerna och tvättar bort orenheter" - TROR människor, på riktigt, att finnar handlar om ORENHETER?!

Det var det dummaste jag hört.

Och sen finns det oändligt med folk som faktsikt köper skiten.

Ta tag i era stressproblem istället eller er sura mage, så ska ni se att finnarna försvinner.

Människor är fan trögfattade.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 22:28:57
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: BitterFittan

Nice! Skriver dock inte så ofta, men då blir du ju inte heller less :)

2011-08-19 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0