Va fan hände?!

Sambo och tvåbarnsmor. Hur fan gick det till? Jag blev ihop med en kille och vips nu hänger jag på Leos lekland med 100 ungar varje helg, klagar varje dag på att jag är trött, är stressad och har ont i mina käkmuskler.

Det klart att jag gör annat IBLAND också, umgås med en vän eller till och med festar, men man blir ju så jävla bakis nu för tiden. Är det för att man blivit en oldy eller bara för att man har två galningar i hemmet som envist ska klättra på en klockan 7 på morgonen när man ligger där och bara vill sova?
Det var så jävla skönt förr i tiden då man kunde ligga bakis i soffan hela låååånga dagen och dricka kaffe och käka äpplen. Sen på kvällen beställa hem pizza, ladda hem en film och glo tills man somande, det var livet det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0